Поради велосипедисткам-початківцям

До літа залишилось лише трошки, а куплений навесні модний велосипед так і стоїть на балконі, тому що… Ну, загалом причин багато, але жодна з них не заслуговує поваги. Тому поки не настала осінь, вперед за здоров’ям і гарною фігурою.

Якщо у гонитві за здоров’ям ви вирішили кататисaя по міських вулицях, заздалегідь складіть маршрут так, щоб він проходив по невеликих вулицях з малим рухом. На великих магістралях ви ризикуєте надихатися такою кількістю вихлопних газів, що про здоров’я можна буде на деякий час забути.

Дзеркало заднього виду врятує вас від головного болю і задерев’янілої шиї, яких вам не уникнути в тому випадку, якщо ви будете їздити і постійно озиратись на те, що відбувається позаду.

Намагайтеся бути якомога більш помітною. Усюди, де тільки можна, причепіть катафоти – світловідбивачі. Встановіть ліхтарі. І одягніться так, щоб вас було видно за кілометр – нехай навіть зазвичай ви не в захваті від поєднання червоного і оранжевого.

У Китаї на вулиці виїжджає щодня майже півмільярда велосипедистів. Але ми не в Китаї, і ви, пересуваючись на двоколісному транспорті, автоматично потрапляєте в категорію «по вулиці слона водили». Заздалегідь будьте морально готові до того, що вам будуть вітально гудіти, підбадьорювати дружніми вигуками і всіляко коментувати ваш спосіб пересування. Головне – не відволікатися. На велосипеді ви повинні стежити за ситуацією на дорозі набагато уважніше, ніж за кермом автомобіля, тому не крутіть зайвий раз головою – навіть якщо в тій стороні і було щось надзвичайно привабливе.

Не звертайте і не міняйте ряд без попередження. Сигнал повороту завжди подається лівою рукою. Якщо вона спрямована прямо від плеча, ви звертаєте ліворуч. Якщо вона зігнута в лікті – це знак повороту направо.

Багатьом подобається кататися в дощ. Проте не сідайте за кермо, якщо є ризик грози. Не тому, що у вас потрапить блискавка, – велосипеди сьогодні роблять в основному з алюмінію і різного роду пластиків, які не притягують розряд. Але в сильний дощ велосипедист стає для більшості водіїв людиною-невидимкою – його майже неможливо розгледіти крізь потоки води на лобовому склі.

Найбільш сильні травми, які зазвичай отримують велосипедисти, припадають на голову. Але досить надіти шолом і ризик травми автоматично знижується вдвічі. Не шкодуйте свою зачіску, краще пожалійте голову.

Є ще один предмет спеціальної велоекіпи, на який варто обов’язково витратити гроші. Це велоштани з м’яким вкладишем. Захистіть свою п’яту точку від натирання, і ви самі будете говорити спасибі після тривалої поїздки.

Якщо ви довгий час не сідали на велосипед, то перед виїздом на дорогу треба обов’язково попрактикуватися в якому-небудь безлюдному місці. Навички їзди набуваються довічно, проте після тривалої перерви, навіть досвідчені велосипедисти перші 10-15 хвилин відчувають себе в сідлі невпевнено.

Складаючи план пересування по місту, не забувайте, у тунелях велосипедистам заборонено проїжджати. Також ця заборона поширюється на вузькі, перевантажені транспортом мости.

 

Advertisements

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s